E-komercija auga.

Ir labai greitai.

Ir, be abejo, auga, nepaisydama sienų ribų. Kai jūsų prekyvietė yra visas pasaulis, jums reikalingas skubių siuntų pristatymo partneris su tikrai globalia aprėptimi. DHL yra Where Everything Clicks - nuo žinių, kaip optimizuoti jūsų tinklapio dizainą, kad paaugtų pardavimai, iki pasitikėjimo jūsų prekės ženklu didinimo. Pasinaudokite pasaulinėmis e-komercijos galimybėmis.

SUPRASKIME PAGRINDUS

Norite sužinoti, kaip sėkmingiausi pasaulyje e-komercijos prekių ženklai tapo tokie?
Nesvarbu, ar jūs jau turite patirties e-komercijoje, ar tik darote pirmuosius žingsnius, svarbu suprasti principus, kurie jau padėjo kitiems. Peržvelkite straipsnį apie 22 auksines taisykles e-komercijoje ir pamatykite, kaip prekiauja sėkmingiausi pasaulyje e-komercijos prekių ženklai.

ATSISIŲSKITE STRAIPSNĮ IR SUŽINOKITE PATARIMUS >

Registruotis

9 BŪDAI NARŠYTOJUS PAVERSTI KLIENTAIS

Greiti būdai išvengti neužbaigtų pirkimų
GERESNI KLIENTAI DAUGIAU PERKA
GERESNI KLIENTAI DAUGIAU PERKA

Pasidomėkite rinkodara paieškos sistemose ir dalį biudžeto skirkite reklamai per Google Adwords, Bling Ads ar Facebok. Kuo labiau klientai bus nusiteikę pirkti prieš apsilankydami jūsų elektroninėje parduoduvėje, tuo daugiau jie ir pirks. 

PASISAMDYKITE SEO SPECIALISTUS
PASISAMDYKITE SEO SPECIALISTUS

Susiraskite patyrusį paieškos sistemų optimizavimo (SEO) specialistą arba pasinaudokite tokiu įrankiu kaip Long Tail Pro, kad pagelbėtumėte savo tinklapiui iškilti į paieškos rezultatų viršų. 

MOKYKITĖS IŠ EKSPERTŲ
MOKYKITĖS IŠ EKSPERTŲ

Dabar yra begalės konversijų rodiklio optimizavimo (CRO) patarimų, su kuriais galite eksperimentuoti, pavyzdžiui, veiksmo (call to action) mygtukas. Pažaiskite su jo dydžiu, spalvomis, vieta ar tekstu, tokio mygtuko atsiradimas prie prekės gali padaryti nemažą įtaką jūsų pardavimams. 

RASKITE GERĄ PRIEŽASTĮ REGISTRACIJAI
RASKITE GERĄ PRIEŽASTĮ REGISTRACIJAI

Kas trečias klientas išjungia tinklapį, jei yra paprašoma registruotis. Prašyti registracijos galite, tik raskite tinkamą paaiškinimą, kodėl tai yra gera mintis. Išlaikykite formą paprastą bei prašykite pateikti tik aktualią informaciją.

VISADA TIKRINKITE
VISADA TIKRINKITE

Nuolatinis testavimas ir stebėjimas bei tolesni patobulinimai, susiję su klientų patirtimi, suveikė elektroninės prekybos sėkmės istorijose, pavyzdžiui, "Amazon", "ASOS" ir "Made", taigi jūs taip pat turėtumėte tai daryti.

PAPILDOMI PARDAVIMAI VEIKIA
PAPILDOMI PARDAVIMAI VEIKIA

Dažniausiai tai yra panašių ar susijusių prekių faktorius. Pavyzdžiui, pirkėjas ruošiasi pirkti išmanųjį telefoną su 12MP kamera, tačiau, greta pamatęs siūlomą panašią ar susijusią prekę, gali nusipirkti šiek tiek brangesnį telefoną su 16MP kamera IR 128GB talpos atminties laikmeną.

PABŪKITE KLIENTO VIETOJE
PABŪKITE KLIENTO VIETOJE

Kai kurie klientai į pasiūlymą išleisti daugiau pinigų sureaguoja gerai, tačiau kitiems jūsų verslas rūpės tikrai daug mažiau. Mąstykite kaip klientas, nepamirškite bandyti ir testuoti, kol rasite tinkamą sprendimą. 

NEPERSISTENKITE SU NUOLAIDOMIS
NEPERSISTENKITE SU NUOLAIDOMIS

Jos padidina naršytojų srautą ir trumpalaikius pardavimus, tačiau be aiškaus tikslo, išpardavimo kampanija gali sumažinti jūsų produktų vertę. Atidžiai įvertinkite, kokią įtaką tai padarytų jūsų pelnui, jei nuolaidos kuponas taptų itin populiarus.

MAŽIAU VAIKYMOSI. DAUGIAU RŪPESČIO
MAŽIAU VAIKYMOSI. DAUGIAU RŪPESČIO

Pritraukti naują klientą gali kainuoti 5 kartus brangiau nei išlaikyti esamą klientą. Tad vystykite esamų klientų išlaikymo strategiją. Kuo ilgiau išlaikysite klientą, tuo mažesni bus jo išlaikymo kaštai.

SĖKMĖS ISTORIJA - amara

Kaip prabangių namų dekoro prekių parduotuvė tapo globali e-komercijos sėkmės istorija.
VIDEO

Pamatykite, Amara el. parduotuvės įkūrėjų pasakojimą, kaip jų e-komercijos prekės ženklui pavyksta būti tokiam orientuotam į klientus, nors tų klientų nėra niekada matę. 

APŽVALGA

Sužinokite, kaip "Amara" nuo fizinės parduotuvės išaugo iki vieno sėkmingiausio tinklapio pasaulyje.

SKAITYTI
REGISTRUOKITĖS GAUTI KLIENTO KODĄ

Sužinokite, kaip jūsų e-komercijos prekės ženklui galime padėti užkariauti pasaulį.

REGISTRUOTIS

DHL: Jūsų Ambasadorius

Turėdami 50 metų patirtį tarptautinių skubių siuntų versle, mes žinome, kaip išlikti orientuotais į klientą.
SIŪLOME PRISTATYMĄ PAREIKALAVUS
KĄ TAI REIŠKIA? 
SIŪLOME PRISTATYMĄ PAREIKALAVUS

Jūsų klientai gali pasirinkti kada ir kur nori gauti savo siuntą. Toks patogumas labai vertinamas tarp klientų.

garantuojame pristatymą nuo durų iki durų
KĄ TAI REIŠKIA? 
garantuojame pristatymą nuo durų iki durų

Mūsų paslaugos Time Definite International produktai garantuoja apibrėžtą laike pristatymą nuo durų iki durų. Ir greitis yra tai, ko ieško jūsų klientai. 

Siūlome Express pristatymą ir grąžinimą
KĄ TAI REIŠKIA? 
Siūlome Express pristatymą ir grąžinimą

Naujausi tyrimai rodo, kad klientai perka daugiau, kai mato galimybę pasirinkti šias paslaugas. 

E-KOMERCIJOS ŠALTINIAI

Surinkome svarbiausias e-komercijos pamokas vienoje vietoje, kad padėtume jums greitai susipažinti su patarimais.
parduokite daugiau išleisdami mažiau

Kaip padidinti jūsų e-komercijos tinklapio lankytojų pasitikėjimą jumis.

SKAITYTI
ESU PATIKIMAS E-KOMERCIJOS MAŽMENININKAS

Kaip užtikrinti, kad e-komercijos vartotojai pasitikėtų jūsų prekės ženklu, net jei apie jį nėra girdėję.

SKAITYTI
KUO GALIME PADĖTI?

Jūsų kelionė link tarptautinės e-komercijos prasideda tik vienu paspaudimu.

REGISTRUOTIS